تماس با استودیو سگال
مشهد، بلوار صادقی، صادقی 3
salam[@]studiosegal.com
Tel : +98 936 008 0682
ساعت کار
شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18
پنجشنبه 9 الی 14

محصولات سن ایستین

یکی از ایده آل ترین پروژه‌های کاری، طراحی برای برند‌های جدید است که از همان ابتدا نیاز به طراحی لوگو و بسته بندی دارند، این موضوع از آن جهت ایده آل است که می‌توان با برنامه ریزی و طراحی اصولی از ابتدا باعث ایجاد یکپارچگی در هویت بصری برند میشود. برند “سن ایستین” زیر مجموعه یکی از شرکت های با سابقه صنایع غذایی در حوزه تولید چاشنی هاست، که ارئه دهنده محصول جدید است.
سس های میوه ای، کاراملی و شکلاتی که به سس بستنی معروف هستند، محصول ویژه این برند میباشند. اولین و بیشترین کاربرد این محصول در تزئین دسر و بستنی ها میباشد. استفاده از محصولات “سن ایستین” در رستوران، کافه، کافی شاپ، و یا فروشگاه بستنی بسیار رایج و پر طرفدار میباشد.

  • سفارش دهنده

    صنایع غذایی نیک فرجام

  • سال

    1399-1402

طراحی لوگو صنایع غذایی سن ایستین

سن ایستین یک لغت اذری است و به معنای “آنچه می پسندید” و “آنچه خوشاید شما” است. نام برند با فضای کلی محصولات آن همخوانی نسبی دارد. سس بستنی اقلب برای تزئین دسر و بستنی استفاده می شود و محصولی برای مجالس و درو همی های مختلف است. از این رو فضای فانتزی و شاد بر هویت بصری حاکم بود. از سوی دیگر خود نام برند داری یک پرسونالیتی خاص بود” آنچه شما میپسندید”.
همیشه بهترین و اولین گزینه برای طراحی لوگو صنایع غذایی استفاده از لوگوتایپ بوده است، ماهیت این برند های همیشه با نام آن ها گره خورده است. اسم و خوانایی اولین ملاک در زمان خرید محصولات غذایی است، کمتر برند صنایع غذایی وجود دارد که دارای نشان تصویری باشد.
اما چالش اصلی در طراحی لوگو برند ” سن ایستین” وجود دندانه های زیاد در این کلمه بود، اما چالش ها همیشه در طراحی بخش مهم و کلیدی را دارند زیرا بعث ایجاد تفاوت در طراحی میشوند.

طراحی لیبل محصولات

اولین اصول طراحی لیبل و مهم ترین آن، متناسب بودن طرح روی لیبل با محتوای درونی آن است. نا همگون بودن و اغراق در طراحی روی لیبل با محتوای درون آن آثار مخربی بر روی جلب اعتماد مشتریان گرامی دارد و همچنین از اعتبار برند شما می کاهد. در مورد طراحی لیبل محصولات غذایی باید به حس بیینده از طراحی توجه ویژه ای داشت. زیرا که ظاهر بسته بندی و لیبل محصول غذایی مورد نظر، تمایل به خرید و میل کردن آن خوراکی را دوچندان خواهد کرد. به ویژه در رده سنی کودکان، مدل و قالب بسته بندی و طرح لیبل شما بی اندازه در انتخاب کودکان موثر است.

نکته مهمتر در مورد برند های جدید و تازه متولد و خصوصا محصولات جدید، در زمان طراحی بسته بندی باید این نکته را در نظر گرفت که ابتدا باید به مخاطب در مورد محتویات بسته اطلاعات رسانی کرد زیره هنوز نام و نشان برند برای او آشنا نیست پس برای خرید محصول جایگاهی در ذهن او وجود ندارد. لذا در طراحی لیبل ها تلاش شد تا نوع محصول، کاربرد، طعم و ویژگی ها به خوبی نمایش داده شود.

طراحی لیبل سیروپ

لیبل فوندانت

به طراحی نیاز دارید؟

استودیو سگال به شما کمک می‌کند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، روابط را رشد داده و تقویت کنید.

سایر پروژه ها

Back